۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۹۴۵۶۶
آیت الله اعرافی:

قوانین اسلامی در مسائل اقتصادی اجرایی شود | لزوم توجه ویژه به امر تولید

قوانین اسلامی در مسائل اقتصادی اجرایی شود | لزوم توجه ویژه به امر تولید
مدیر حوزه های علمیه با بیان این که باید با لحاظ قوانین اسلامی و مسائل کارشناسی مشکلات حل شود، بر لزوم توجه ویژه مسؤولان به امر تولید تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رییس و جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز با مراجع تقلید و علما دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، محمد رضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی رییس کمیته پولی و بانکی و عین الله شریف پور نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در این دیدارها حضور داشتند.

رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی صبح امروز ابتدا با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران در دیدار و گفت وگو کردند و سپس به دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه رفتند و بعد از آن هم با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار کردند.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این دیدار از اهتمام کمیسیون اقتصادی نسبت به حل مسائل و گرفتاری‌های مردم تشکر کرد و گفت: در بحث‌های اقتصادی نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد و باید با لحاظ قوانین اسلامی و توجه به مسائل کارشناسی مسائل حل شود و نکته دیگر اینکه باید به بخش تولید توجه جدی شود و در این راستا همگرایی‌های لازم انجام شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نیز دیدار مدیر حوزه‌های علمیه اقدامات کمیسیون اقتصادی را تشریح کرد و گفت: کمیسیون اقتصادی از ابتدای دوره دهم مجلس به صورت جدی موضوع اصلاح نظام بانکی را مورد توجه قرار داده و در این راستا اصلاح قانون بانک مرکزی مورد توجه قرار گرفته شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه بیشتر حوزه‌های علمیه به مباحث اقتصاد اسلامی نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد و کمیسیون اقتصادی آمادگی لازم را جهت دریافت پیشنهادات اصلاحی حوزه‌های علمیه در خصوص اصلاح قوانین بانکی دارد.

دیدار با حضرات آیات علوی گرگانی، سبحانی و مکارم از دیگر برنامه های سفر رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به شهر مقدس قم است.

محمد قمین
ارسال نظرات